torsdag 1 oktober 2009

Nytt spö

Mitt jerkspö gick av i lördags när jag var ute med brorsan som ni kan läsa om....MEN idag fick jag det nya spöt!
Var och hämta min älskade son från Kalix så jag passade på att stanna i Skellefteå på "Cykel & fiskecenter" där jag köpte mitt jerkkit från början.
Det var bara att konstatera att den hade gått av i en svag punkt. Tomas som jobbar där hade lyckats knäcka likadant spö på samma ställe som mitt gick av.


Shimano FORCE MASTER heter det nya spöt!

Hoppas att den är bättre än det förra och lyckas hämta upp den där 10+ innan isen lägger sig för denna säsong!

Blir fiske först näst nästa helg, denna helg blir att busa med guldklimpen =)))

4 kommentarer:

  1. Du kommer nog aldrig lyckas få en 10+ mannen, tror du kommer att öka några gånger till och stanna på 9,95 :-S

    //Mange

    SvaraRadera
  2. hoho du ska få se en 10+ i famnen efter helgens fiske ;)
    Ska testa ett nytt vatten på lördag och där kommer aset upp :)))

    SvaraRadera
  3. *hihi*, hoppas det är ett bra vatten, vill se en 10+ från dig snart.. Nästa höst Jarkko så ska du bo hos mig ett gäng dagar... Har flera sjöar på G som verkar ruggigt intressanta. Har bara inte haft tid att testa dom ännu..

    //Mange

    SvaraRadera
  4. Det är mycket möjligt att det var/är ett bra vatten men inte idag :P
    FIck en sketen lite gädda och några napp*morr*
    I morgon blir det den stora sjön du vet en sista gång!
    Ja du får utforska sjöarna eller vi förstås ifall du inte hinner innan :D

    SvaraRadera