tisdag 12 januari 2010

Jul igen....

Fick idag paketet med mina 3 ismete spön från Mieko Fishing i Luleå, blev jul igen ;))
Fick mina 5 andra ismete spön stulna i Umeå innan flytten hit så det känns lite surt att behöva köpa nya saker när man har/hade :(
Nu får gäddorna passa sig igen och även öringen/laxen i älven för det ska testas efter fin fisken med dessa spön också :D


Både rullen och spöt kändes riktigt härligt!


Liten present med på köpet, blir nog svårt för öringen och laxen att inte hugga på ;)

Mieko Fishing blir nog den nya fiskeaffären som gäller för mig.
Snabb leverans(24tim) visst jag bor nära men ändå och en bra webbutik, www.miekofishing.se



Bye bye!!

2 kommentarer:

  1. Såg stilrena ut dom där spöna!

    Hadebäst

    // Mange

    SvaraRadera
  2. Dom är tjusiga :D
    Tyvärr fick jag ingen tung gung i dom idag, tappade gäddan innan mothugget :S

    SvaraRadera