söndag 20 september 2009

Söndagsfiske

Åkte ut med Jimmy idag till Rovågern för att testa på lite gäddfiske!
Kan ju överraska med lite större gädda där ibland, men inte denna gång dock en hel del små gädda.
Jag fick väl 8 av dom rackarna och Jimmy 5st. Märks att vattnet börjar bli kallare med tanke på hur bra dom kämpade trots deras size!
Längtar som fasiken till torsdag då min käre bror kommer hit och det blir 2 dagar med hårt nötande efter stor aset till gädda :D
Just, det kom på att jag måste ta och ladda batterierna till ekolodet också så att dom inte dör när man är ute på lördag eller söndag.


Första gäddan återhämtar sig


Vacker vy


Har funderat på att köpa mig en system kamera och insåg ikväll att jag MÅSTE köpa mig en så fort det finns pengar till det men först blir det flytt tillbaks till Kalix så dit försvinner en del pengar!

Nu se på film....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar