fredag 12 februari 2010

Fiske i morgon?

-16 idag, när börjar det bli mildare!?
Blev inget fiske idag så jag gick ner till Jakt center för att handla några drag till eventuell lax/örings fiske i morgon beroende på väder.
Enligt smhi ska det bli mellan 4-8 grader kallt så det står man ju ut. Skulle vara riktigt intressant att att försöka på lite fin fisken från isen, annars blir det sik fiske om inte laxen och öringen är på hugget!


Lite gottis....För fisken förstås ;)

Lite gottis för borren också...

Ja som ni flesta vet så har man ju hunnit bli 30+ och i och med det så har man fått lite presenter som t ex presentkort som jag passade på att använda direkt dagen efter på Intersport.
Visste exakt vad jag skulle ha därifrån...


Fjällräven byxor blev det, nu har man ordentliga byxor till fiske igen.


Nåja, återkommer i morgon om det blir fiske.....Tjing!!



2 kommentarer:

  1. tjena broder!
    du har ju haft fullt upp nästan med fisket (: .
    synd att det ska vara så kallt där uppe bara inte så kul o gå fiska när det är -20 hela tiden. men det blir bara bättre som du skrev.
    lät lite farligt det där med foten i vaken, hoppas att du har dubbar på dig i alla fall.
    nåja ut o jaga storgäddan. skitfiske på dig. och vi ses snart, ha d gott.

    SvaraRadera
  2. Joo verkligen fullt upp :P
    Ja inte var det så trevligt att sjunka ner men jag hade tagit mig upp lätt där så det var ingen större fara på det viset men kunde ha blivit kallt :/
    Storgäddan jagas senare när värmen börjar komma ;)

    Jo vi ses snart =))

    SvaraRadera