måndag 2 november 2009

KALIX!!

Yepp idag blev man Kalixbo igen, nu är jag less på att flytta för några månader......SKÄMT åsido, nu är det slut flyttat på ett jäkla bra tag!!!
Upptäckte idag att mina 5 ismete spön med rullar är borta, tror nån jävel har snott dom från mitt förråd i Umeå. Låset var helt men förrådet är så uselt byggt för man kan klättra så fint upp på en stege och ta allt ovanifrån istället. Det finns några brädor som täcker för men det är säkert glipor på minst 10cm mellan varje så detär inte svårt att sno något där igenom!!!
Jag HOPPAS verkligen att det är jag som glömde dom senast jag flyttade från Kalix men visst borde paret som tog över min lägenhet sagt till i såna fall!?!?!
Blir att höra med han i morgon ifall dom är kvar hos han annars är dom snodda....

Snart sova så man orkar packa upp i morgon och göra lite ärenden!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar